קידום מכירות על ידי מוצרי פרסום

קידום מכירות על ידי מוצר פרסומי – איך זה קורה?

חברות ובעלי עסקים רבים משקיעים סכומי כסף גבוהים במוצרי פרסום, האם זה מקרי ?

ברוב המקרים מדובר על השקעה משתלמת משום שלמוצרי הפרסום יש השפעה עצומה ובכוחם להוביל את העסק לחשיפה נרחבת ולהיכנס לתודעה של הלקוחות. בחלק מהמקרים הלקוחות הפוטנציאליים בכלל לא יקלטו זאת אך הם יזכרו את הסלוגן והלוגו של העסק ובעת הצורך הם פשוט ייזכרו שקיימת חברה שיכולה לענות על הצרכים שלהם משום שהם ראו מוצר כלשהו שנושא את שמה בעבר.

להישאר עם היד על הדופק ולצור אווירה רעננה

את מוצרי הפרסום ניתן לשווק במשך כל השנה וכמובן – בתחילת שנה, סוף שנה, חגים משפחתיים שאהובים עלינו – חג הפסח, ראש השנה, פורים וכו’, אירועי השקה ועוד. ההשקעה במוצרים הפרסומים חשובה לכל חברה ששואפת לגדול, לשמור על מיקומה בשוק ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלה וכדי להיות חברה רלוונטית, רעננה ומעודכנת יש להישאר עם היד על הדופק, להכיר את המתחרים ולחדש את המוצרים הפרסומיים מידי תקופה. ההשקעה במוצרים השונים תגרום ללקוחות הקיימים להישאר נאמנים לחברה, להמשיך להתעניין בה ולדעת שהיא משקיעה בעצמה – בשירות עצמו, במוצר ובהם.

אילו מוצרים כדאי לשווק?

יש אנשים שאומרים שהם לא אוהבים לקבל מתנות אבל קשה להאמין שאדם לא ישמח לקבל מתנה חביבה ככה סתם באמצע היום, על אחת כמה וכמה כשמדובר על ספל תה מעוצב, תיק אל בד שניתן לקחת לכל מקום, מגנטים למקרר, לוח שנה יפה שמכיל את כל החופשים והחגים, עט שימושית, מטריה שתגן ביום חורפי וגשום, גאדג’טים מדליקים וכו’. פריטים שימושיים ויפים נחוצים לכולם.

כדי לבחור במוצרים המתאימים יש לוודא כי המוצר מעביר את המסר של החברה בצורה מדויקת ולהתחשב בקהל היעד של בית העסק או החברה – בגיל, במעמד, בסגנון החיים וכו’. כיום, בעידן של עליית מודעות בנוגע לשמירה על איכות הסביבה מומלץ לבחור במוצרים שיווקיים שעשויים מחומרים ידידותיים – כך יהיה ניתן לשמור על הסביבה ולהגדיל את מאגר הלקוחות.

כל הפרטים החשובים של העסק

כל מוצר שיווקי חייב לשאת את פרטי העסק – לכלול את שם העסק, הסלוגן, הלוגו, לכלול את הכתובת של האתר כך שהמתעניינים יוכלו לגלוש בו בקלות ולבחון את המוצרים או השירותים, להכיל מספר טלפון, מייל וכו’.

נקלט בראש ונשלף ברגע האמת – כוחו של המותג הפרסומי

אם אתם מעוניינים לשווק את העסק שלכם מומלץ עבורכם להשקיע במוצרים פרסומיים. מוצרי פרסום קידום מכירות והשקעה במוצרים פרסומיים היא השקעה כדאית שעשויה להניב תוצאות מעולות בזמן קצר. חישבו על הבחורה שראיתם היום ליד תחנת האוטובוס, כן, זו שהלכה עם תיק אל בד של פסטיבל קולנוע בירושלים שמתרחש ממש בימים אלו. מה אתם אומרים? בא לכם סרט? צריכים טרמפ לירושלים?

מרקום – עוזרים לכם לשווק את העסק.

מוצרי פרסום

מוצרי פרסום

פורסם בתאריך 1 בינואר 2017
התקשרו לקבלת הצעת מחיר