מתנות לעובדים ומבחני אופי

מארזי שי

מתנות לעובדים יש לחפש בהתאם לאופי של המקבל, לרצונות ולראיית העולם שלו. אין ספק שנדרשת הכרות מעמיקה עם המקבל.

כאשר מחפשים מתנות לעובדים צריך לזכור שהמתנות שאנחנו מחפשים נועדו למישהו מסוים.

לפעמים החיפוש אחרי רעיונות למתנות הופך למטרה בפני עצמה. במקום לשאוף למצוא את המתנה המתאימה למישהו ספציפי,

המחפש שקוע ברדיפה אחרי רעיונות למתנות מקוריות ומתרכז רק במקוריות המתנה.

החיפוש אחרי מתנות לעובדים מארזי שי צריך להיות מוכוון מטרה ומותאם מקבל.

רעיונות למתנות הם רעיונות טובים רק במידה והם מתאימים למקבל ויכולים לשמח אותו.

רעיונות למתנות מקוריות יכולים להיות מוצרי פרסום הכי מוצלחים בעולם אבל המקבל עשוי שלא לאהוב אותם ובכך מוחמצת כל המטרה של החיפוש.

כדי שהחיפוש אחרי מתנות לעובדים יסתיים בהצלחה, דהיינו יסתיים בכך שהמקבל ישמח במתנה,

צריך לעצור לרגע ולחשוב לפני שיוצאים למסע החיפוש אחרי מתנות לעובדים.

העולם מלא בהמוני סוגים של רעיונות למתנות מקוריות אבל ישנו רק מקבל אחד למתנה.

כדי להתאים בין רעיונות למתנות שונים ומשונים לבין המקבל על המחפש לנסות ולראות עד כמה הוא מכיר את המקבל.

 מתנות לעובדים לפסח שונות מתאימות לאנשים שונים וצריך להיות בטוחים שאופי המקבל מתאים לאופי של המתנה.

מוצרי פרסום

ככול שהאדם שלו אנו רוצים לתת מתנה חשוב לנו יותר, כך אנחנו אמורים להכיר אותו טוב יותר.

הדרך הכי פשוטה לצאת לחיפוש מוצלח אחרי מתנות לעובדים היא לדעת מראש מה הוא רוצה לקבל.

במקרה שכזה אין צורך בחיפוש ארוך אחרי רעיונות למתנות מוצרי פרסום ואין מקום לדאגה מכך שהמתנה לא תמצא חן בעיני המקבל.

אבל אנשים רבים נרתעים מפיתרון שכזה. מקבלי מתנות מעדיפים את ההפתעה שבקבלת המתנה ולרוב הם נבוכים מכדי להגיד מה הם באמת רוצים.

נותני מתנות מעדיפים להרגיש שיש להם חופש בחירה כשהם מחפשים מתנות לעובדים; הם לא ממש רוצים לקבל הוראות איך ואיזו מתנה עליהם למצוא ולהביא.

העולם היה מקום פשוט יותר אם אנשים היו אומרים מה הם רוצים במתנה אבל הוא גם היה משעמם הרבה יותר.

חיפוש אחרי רעיונות למתנות יכול להיות מסע מרתק. מסע החיפוש אחרי מתנות לעובדים מוביל את המחפש בנבכי ההיכרות שלו עם המקבל.

כשהוא מחפש רעיונות למתנות הוא בוחן את הידע שלו על המקבל ומחליט האם מתנה מסוימת מתאימה למקבל. זהו גם מסע בעולם הרעיונות.

החיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות דורש דמיון ותעוזה והוא יכול לקחת את המחפש למקומות לא צפויים.

הרבה פעמים דווקא במקומות הלא צפויים האלה המחפש ימצא מתנות לעובדים מארזי שי.

מתנות לעובדים

יש סכנה לא מעטה בחיפוש אחרי מתנות לעובדים. לעיתים, רעיונות למתנות שנראים מוצלחים ומתאימים מתגלים ככישלון מוחלט.

לא אחת קורה שמקבל המתנה נחרד לגלות שנותן המתנה בעצם לא מכיר אותו בכלל.

רעיונות למתנות מקוריות מוצרי פרסום יכולים לחשוף את הרדידות של ההכרה של האחר ולהשאיר משקע לא נעים במערכת היחסים שבין הנותן והמקבל.

המחפש אחרי מתנות לעובדים צריך לוודא היטב שהוא מכיר את המקבל ולבחון לעומק את ההחלטות שלו.

 רעיונות למתנות מקוריות יכולות לפתוח בפני המקבל עולם חדש שהוא לא מכיר אבל לא תמיד זהו רעיון טוב.

בהרבה מקרים מוטב לחפש מתנות לעובדים שלא חורגות מתחומי העולם המוכר של המקבל מארזי שי.

מארזי שי

מארזי שי

פורסם בתאריך 26 במאי 2019
התקשרו לקבלת הצעת מחיר