מתנות מדליקות ללקוחות הפוטנציאלים של העסק

מתנות מדליקות ללקוחות הפוטנציאלים של העסק

הכוח של מוצרי פרסום שמחולקים על ידי עסקים וחברות הוכח ככלי שיווקי יעיל

שגורם ללקוחות הפוטנציאליים להרגיש שמדובר בעסק מקצועי שמשקיע בלקוחותיו ומאפשר להם "לטעום"

משירותיו או מוצריו ללא עלות, מתנות אלו יוצרות תחושת אמון בקרב הלקוחות ומעודדות אותם להפוך

לחלק ממעגל הלקוחות הקבועים של החברה המשווקת. חלוקת מוצרי פרסום מתבצעת בעיקר בכנסים,

אירועי חברה וקניונים כאשר הפריטים שנבחרים הינם שימושיים ויכולים לסייע לאנשים שמקבלים אותם בחיי היום יום.

אילו חברות מייצרות את מוצרי הקד"מ?

ניתן למצוא מגוון חברות שמתמחות באספקת מוצרי קדם לבתי עסק כאשר אחת החברות הבולטות ביניהן נקראת מרקום.

החברה מספקת מגוון מוצרים ייחודיים שעוצבו על ידי מחלקת עיצוב מקצועית. המעצבים האיכותיים

של החברה משקיעים בכל פריט ומקפידים למקם את הלוגו באזור בולט שימשוך את תשומת הלב של הלקוחות ויצור עניין בקרב הסובבים.

בין מוצרי הפרסום שהלקוחות ישמחו לקבל תוכלו למצוא: תיק לפטופ איכותי, עטים ממותגים,

תיקי אלבד מעוצבים, עט לייזר שמעביר מצגות, מגבת חוף ועוד מגוון אפשרויות כאשר כל המוצרים נושאים את הלוגו של בית העסק.

האם רכישת מוצר קד"מ היא רכישה משתלמת?

היתרונות הרבים של מוצרי הפרסום

  1. התאמה לתקציב – מוצרי הפרסום הינם רכישה משתלמת ומשום שהמבחר נרחב יכול כל עסק לבחור במוצרים שמתאימים לו מבחינת התקציב. יש לציין כי מוצרי הקידום נחשבים כהוצאה מוכרת של בתי עסק כך שניתן לקבל זיכוי על ההוצאות ובעצם לשלם פחות.
  2. חשיפה נרחבת ושמירה על הכיס – באמצעות השיווק היעיל ניתן להביא את העסק לחשיפה רבה שכן כל הפריטים משמשים את הלקוחות למשך זמן רב. מכיוון שכל עט שניתן נחשף לסביבה בה נמצא המשתמש וכל מגבת חוף אותה לוקח הלקוח לים מושכת את העין של המתרחצים, הופכת העלות של המוצרים לנמוכה בהשוואה לרמת החשיפה שלהם ובהשוואה לרמת החשיפה של פרסום במדיות אחרות.
  3. מתנה אישית – יתרון נוסף של המוצרים הם שהם ניתנים באופן אישי – כך שמדובר על שיטת שיווק ששונה לגמרי משימוש בשלטים או פרסומות שמוצגים בפני כולם.
  4. קהל יעד ממוקד – לרוב, ניתנות המתנות לאנשים שמתעניינים בשירות או במוצרים שהעסק משווק, אחרי הכל הם הגיעו לכנס, כך שקהל היעד ממוקד יותר משיטות שיווק אחרות.
  5. פריטים שימושיים – מוצרי הקד"מ הינם פריטים שימושיים שמסייעים ללקוח או דרושים לו במהלך היום יום.
  6. שיווק יצירתי – האפשרות לבחור בין מגוון מתנות ועיצוב הלוגו הינם הזדמנות מצוינת להפגנת היצירתיות של בית העסק.

להיכנס לתודעה בעדינות

חלוקת מוצרי הפרסום תגרום למוצרים או לשירותים של החברה להיכנס לתודעה של

הלקוחות הפוטנציאליים וכאשר הם יזדקקו לה הם יפנו אליה ויעדיפו אותה על פני

חברות אחרות שמעניקות שירותים או מוצרים דומים. באמצעות מוצרי הפרסום ניתן להשפיע על הלקוח בצורה עדינה

– בלי שהוא ירגיש בכך ובלי לצור תחושה ש"דוחפים" לו מוצר או שירות.

אתם מוזמנים לפנות אל חברת מרקום ולקבל שירות מקצועי ואמין לכל אורך הדרך.

נשמח לענות על כל שאלה ולסייע לכם לנצל את המפגשים עם הלקוחות הפוטנציאליים כדי לקדם את העסק.

 

 

פורסם בתאריך 1 בינואר 2017